neděle 19. května 2013

Závěr

Přátelé!

Chvilku mi to trvalo, ale nakonec bych rád shrnul proběhnutou akci.

Tedy, co říci závěrem? Díky všem, kteří se nezalekli rýmiček a špatného počasí a dorazili. Díky všem, kteří přežili v libovolném slova smyslu. Díky všem, kteří jste výtečně hráli a vytvářeli skvělou atmosféru pro ostatní. Díky všem, kdo nechcete dopustit, aby budoucnost lidstva skončila v prdeli. A hlavně díky všem, kdo jste mi nechali můj jablečný sad!

I já jsem se královsky bavil a až na některé technické nedostatky, které jsme nemohli ovlivnit a trochu (dobře trochu více) mne znechutili, se hra vydařila, byť nedopadla absolutně podle očekávání.

Tedy ještě jednou díky všem hráčům, démonům, ještěrkám, bláznům, soudcům a rektonautům a za rok (a možná i dříve) zas ahoj!

Raell

Ještě jednou prosím všehny o hodnocení Randgardy na larpovadatabaze.cz. Čím více objektivního hodnocení a komentářů, tím lépe pro nás při přípravách dalšího ročníku a tedy tím lépe pro vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat